2015. szeptember 27., vasárnap

Rajzórán készült: Nyári élmények

Tudom, hogy már mindenki túl van ezen a témán, bevallom, nem gondoltam, hogy annyira elfoglalt (túlterhelt) leszek, hogy éppen a blogolásra nem lesz időm (energiám). De sajnos így lett. Bár sorolhatnám, hogy még mi mindenre nem volt időm, de akkor kiderülne, hogy milyen rendetlen háziasszony vagyok. 
Ma viszont van egy szusszanásnyi időm, így gondoltam, gyorsan pótolom azokat a bejegyzéseket, amelyek megírása tervben volt.
Minden tanév elején azt kérjük a gyerekektől, hogy rajzolják le a nyári élményüket. Soha nem gondoltam bele, hogy ez milyen gond lehet a gyerekeknek, míg el nem olvastam az alábbi cikket. (A forrás szóra kattintva tudjátok elolvasni.)


Forrás


Ekkor határoztam el, hogy az idén mi is hasonló módon készítjük el a munkát. Mondanom sem kell, a gyerekek nagyon élvezték, és valóban, sokkal színesebb rajzok készültek, mintha egyszerűen csak azt kértem volna, hogy rajzolják le a nyári élményüket. Mi zsírkrétával dolgoztunk, és persze kevés az osztályomban a rajz tehetség, mégis elégedett vagyok. (Az irányítás miatt sajnos nem tudtam fényképet készíteni, csak a végén, és akkor sem mindről. Azóta kinn vannak a falon, de kép továbbra sem készült az összes rajzról, sajnos.)






Később még egy másik ötletet is találtam (egy horvát oldalon), amit a "Facén" szintén megmutattam, de tanulva a múltkori hibámból, most már ide is felteszek mindent, amit amott megmutatok. Jó lesz az ötlet jövőre. Azóta a forrásnál megjelölt oldalon az ötlet kivitelezése is megtörtént, mutatóba hoztam néhány képet.


Forrás






Ti hogyan örökíttettétek meg gyermekeitek, tanítványaitok nyári élményeit?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése