2015. szeptember 27., vasárnap

Kártyajáték: Nálam van..., kinél van...

Valami hasonló lehet annak a játéknak a neve, amivel bármilyen osztályban bármit lehet gyakorolni. Korábban találtam már a Pinterest-en olvasáshoz, nyelvtanhoz, matematikához, de el tudom képzelni környezethez, énekhez is. No és természetesen angol tanulásához. Ahhoz egyszerűen csak ki kell nyomtatni, és már kezdődhet is a játék.

Az elmúlt napokban derült ki számomra, hogy néhány tanulónak bizony van egy kis hiányossága a helyi érték, alaki érték, valódi érték területén. Ehhez kerestem valami egyszerűen kivitelezhető feladatot. Mert hiába a sok feladat, ha körülményes, és sok időt vesz igénybe. Ezért döntöttem most az idő rövidsége miatt ezeknél a kártyáknál.

FORRÁS


A Paint segítségével átírtam az angol szöveget, majd nyomtattam és vittem is be a matekórára. Sikere volt a gyerekek körében, és hasznosnak is bizonyult.














 


Ha szeretnétek hasonló feladatokat, vagy csak ötleteket szeretnétek meríteni, gépeljétek be a Pinterest-en, vagy a Google-ba: I have, who has. Vagy csak kattintsatok IDE, vagy IDE

Jó tanulást, jó játékot!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése