2015. december 6., vasárnap

Adventi várakozás : origami Mikulások

Mivel nálunk csak holnap jön az iskolába a Mikulás, nyertem még egy napot. Az volt a tervem, hogy hajtogatunk egy Mikulást, mivel tegnap, egy olyan oldalra tévedtem, ahol rögtön négyet is találtam. De ahogy az előző bejegyzésben írtam, az üresen maradt ablakszárny szomorúságát figyelembe véve (már ha én szomorú vagyok, legalább ő ne legyen), előbb készítünk egy manót háromszögből, és ha marad idő, jöhet az origami Mikulás.  
Nem is fűznék sok megjegyzést hozzá, nézzétek meg a felvételeket, és ha megtetszik valamelyik, készítsétek el! Az elsőhöz 2, a többihez 1 darab négyzet alakú színes papír szükséges, de ahogy a képeken is látszik, olyan kell, aminek csak az egyik oldala színes, a másik fehér.











Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése