2015. december 3., csütörtök

Adventi várakozás 7. nap : Mikulás és társai - számolós színező

Lehet, hogy túl sokat várok el a tanítványaimtól, ha a hétvégére, főleg Mikulásra adok feladatot? Természetesen nem kötelező megcsinálni, csak gondoltam, ennyi belefér, mivel házit úgysem adok. Annyira már ismerek őket, hogy tudjam, bármilyen sok feladatot tartalmazó lapot szívesen oldanak meg, ha közben színezni kell.
December 6. (vasárnap)

Nagyon szeretem a színezőknek azt a fajtáját, melyek nem adják magukat egyértelműen, hanem tényleg, lépésről-lépésre, négyzetről-négyzetre alakul csak ki a kép. Évekkel ezelőtt ajánlottam azt a külföldi oldalt, ahonnan már számos feladatot szedtem le, és mindig nagy sikere volt, immár 3 osztályban.

Az első hétvégére, pontosabban vasárnapra azért gondoltam ezt a színezőt, mert rájuk fér egy kis szorzó -és bennfoglalótábla gyakorlás, és a színezés után egy Mikulás rajzolódik ki. De aki inkább rénszarvast, szánkót vagy kis csizmát szeretne, azt is színezhet. (IDE kattintva a "free math coloring" legördülő menünél ha kiválasztjátok a "Themed and Holiday coloring" fület, összeadásos, illetve számszínezős lapokat is letölthettek ezzel a figurákkal.)

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS


Jó játékot, jó tanulást! Boldog adventi készülődést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése