2014. április 23., szerda

Pop up anyák napi képeslapok

Húsvét előtt akadtam rá egy pop up képeslapra, aztán elkezdtem keresgélni még többet, és szerencsére találtam is. Az osztályommal és a szakkörön el is készítettünk közülük egyet-egyet. Gondoltam, anyák napjára is nézek valami hasonlót, mert nekem nagyon tetszik ez a technika, és gondolom nem vagyok vele egyedül. Sablon alapján nagyon egyszerű elkészíteni. Találtam könnyebbet, nehezebbet. Nézzétek meg, és ha megtetszik valamelyik, készítsétek el az osztályotokkal, ovis csoportotokkal, vagy olyan valakivel, aki meg szeretné ajándékozni az anyukáját!
Az előző bejegyzésben ajánlott oldalak egyikéről való ez a legegyszerűbb pop up képeslap. Én annyival turbóznám fel, hogy a gyerekek fényképét tenném a rajzolt arcocska helyére. Mégis csak személyesebb, nem? De így is aranyos.

Forrás





Ez sem nehéz, de annál mutatósabb. Néhány nyisszantás, ragasztás és egy kis díszítés az egész. Nem hiszem, hogy ezt bárki is el tudná rontani. Az előző oldalról való ez is.






Ezzel a fajta technikával találtam még néhány képeslapot itt, aminek az elkészítésében videofelvétel is segít.






Ez már egy kicsit keményebb dió. Nem hiszem, hogy az osztályommal bele mernék vágni, pedig az első körben ez is a kedvencek között volt. Nem bonyolult, csak a ragasztásnál kell figyelni, hogy mit, hová kell ragasztani. És ez lenne az a pont, amikor össze-vissza ragasztgatnának. Most nincs annyi idő anyák napjáig, hogy ezt be merjem vállalni. (Talán majd a következő osztályommal.) Erről is van videó, de találtam magyarázó képeket is, bár nem ugyanott, így a virágok is kicsit különböznek. Ki-ki döntsön és válasszon, amelyik a legjobban tetszik neki.





Több fotó mutatja a haladás fázisait, illetve videó is van ehhez a virághoz is. Keressétek fel a forrást a teljes anyagért!

Forrás

Forrás


A következő szívecskék egyszerűnek néznek ki, de szerintem ebbe is beletörne a bicskánk. Ugyanis az elkészítésükhöz sniccerre lenne szükség, ami ugye nekünk nincs. Ollóval nem hiszem, hogy el tudnánk készíteni, hiszen itt aztán oda kell figyelni, hogy mettől meddig kell vágni. Sablon van hozzá, így ha megtetszett nektek, vágjatok bele!

Forrás

Forrás


Robert Sabuda neve nem sokat mondott nekem addig, míg nem kezdtem el pop up képeslapokat keresgélni. Nála találtam a következő két képeslapot. 

Ezt a kicsikkel a szakkörön gondoltam elkészíteni.  Van piros nyomtatópapírom, azzal talán még jobb lenne. De lehet, hogy a végén a színezést választom.  

Forrás

Ezt a másikat talán az osztályommal elkészítem, mivel anyák napjáig már nem lesz annyi szakkör,hogy a nagyok el tudnák készíteni. Esetleg tartok egy közös szakkört, ahol mindenki ott lenne. (Erre is alszok még egyet.)

Forrás


Hogy tetszenek ezek a képeslapok? Elkészítitek valamelyiket? 
Úgy örülnék, ha megmutatnátok. Esetleg készülhetne a kész munkákról egy külön bejegyzés. 
Mit szóltok hozzá?
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése