2014. április 27., vasárnap

Anyák napi ajándék vécéguriból és tojástartóból

Még mindig keresgélek az anyák napi ajándékokat illetően. Bár egy sziluettes kép már készült, de ugye kell még valami virágféleség. Mutattam már virágokat is az előzőekben, ez a bejegyzés azért készült, mert itt vécéguri és tojástartó a szükséges alapanyag. Mivel találtam jó párat, gondoltam megérdemel egy külön bejegyzést.

Tavaly láttam a Krokotak-on ezt az ötletet, a húgom el is készítette az osztályával. Így én lemaradtam róla, mert az ciki lett volna, ha két osztályban ugyanaz az ajándék. Majd egyszer én is elkészítem.

Forrás

Első ránézésre nem látszik, de ez is egy vécéguris megoldás...

Forrás


...ez meg egy harmadik...

Forrás

... ez meg egy negyedik.

Forrás


Itt kapásból ötöt is találtam, bár az egyik fentebb már szerepel. Bár nem teljesen ugyanaz.

Forrás


És ha már vécéguri....

Ha nincsen alkalmatos eszközünk, amibe a virágot (vagy bármi egyebet) tehetnénk így anyák napján, itt egy vécéguris ötlet...

Forrás



... itt meg egy másik, bár ez nem vécéguriból van, de akár abból is el tudom képzelni.

Forrás



Most pedig jöjjenek a tojástartós ötletek, melyek között biztosan lesz olyan, ami ismerős számotokra, de most találtam konkrétan egy nagyon szupert, hátha azt még ti sem láttátok másnál.



A forrásra kattintva külön külön láthatjátok, hogy a tojástartó mely részéből, hogyan készülnek a virág.

Forrás

Forrás


Ezt már tavaly elmentettem a kedvenceim közé (Krokotak szintén), sok blogger elkészítette, talán most én is el fogom az osztályommal. Ez az ugyanis, amit nem lehet elrontani.

Forrás


Végül az újdonság, legalább is számomra: ciklámen tojástartóból. A virág közepében rózsaszín gyöngyök vannak, ami nagyon feldobja.

Forrás


Ti melyiket választanátok ezek közül?

Lassan döntenem kell.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése