2012. március 15., csütörtök

Zarb használata játékos feladatok készítéséhez

Pár éve, egyik neten való keresgélésem során találtam erre a programra. Azóta rendszeresen használom, ha keresztrejtvényt, nyelvi játékot akarok készíteni. Bár a program nem magyar (legalábbis amit én találtam), de könnyen rá lehet jönni, hogy mit kell csinálni. Játékosan lehet tanulni az elkészített feladatlapokkal, a gyerekek nagyon szeretik. 

Szavakat kell minden esetben megadni, adott témában, aztán attól függően, hogy melyik ikonra kattintunk, betűket kihagyva készíti el a szavakat, felcseréli a betűket, táblázatban rejti el a szavakat, keresztrejtvényt készít. 

Még én sem próbáltam ki az összes benne rejlő lehetőséget, de jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, mert nagyon jól használható. Mutatóban itt egy húsvétos. (Természetesen a gyerekeknek úgy adom ki a feladatokat, hogy az angol szöveget átírom.) A szavakat vízszintesen, függőlegesen, átlósan kell keresni!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése