2015. március 29., vasárnap

Valika kincsei: Kukucskáló

Bizonyára feltűnt rendszeres olvasóimnak, hogy az idén nem én vezetem a kézműves szakkört. A tanév elején az volt a tervem, hogy Kukucskáló címmel indítok egy sorozatot, ahol megmutatom a kolléganőm és a gyerekek alkotásait. Aztán 10 héten keresztül úszni jártunk, ami egybeesett a szakkörrel, így nem tudtam két helyen lenni egy időben, aztán valahogy kiment a fejemből. Most viszont húsvéthoz közeledve szeretném megmutatni, mit készített a gyerekekkel. 

A szakköri órákon ő is Valika kincseit használja elsősorban, ezért került bele a címbe az ő neve is. Én is szerettem volna elkészíteni néhányat ezek közül, de már biztosan nem lesz rá idő. De húsvét lesz jövőre is, talán akkor sorra kerül nálam is.

1. Vécéguriból




2. Kupakokból, kartonból és méhsejtpapírból







Néhány sablon annak, aki szeretné elkészíteni, (no meg nekem):







Jó kreatívkodást!




2 megjegyzés: