2012. november 15., csütörtök

Tevékenységek adventi naptára

Bár még messze a karácsony, (nem is akartam még foglalkozni vele,) de egy külföldi oldalon találtam egy jó ötletet, adventi naptárhoz. (Féltem, hogy ha később akarnám megosztani, esetleg nem találnám meg, mert már annyi hasznos dolgot gyűjtöttem össze, hogy néha nem is tudom, hogy mi hol van.)

Annyiban tér el a hagyományos naptártól, hogy ez nem ajándékokat, hanem tevékenységeket rejt. Sajnos ez iskolai keretben nem (vagy csak nehezen) valósítható meg, de gondoltam, hátha valaki kedvet kap hozzá, és megcsinálja a csemetéjével. Egy-két ötletet én biztos átveszek belőle, mert a decemberi projektünk mi más lehetne, mint a karácsony.




Kis kártyák vannak az egyes napokhoz, amiből már sejthető az aznapi tevékenység. A korábbi évek (2009-2011.) adventi tevékenységeit is megtaláljátok itt, így akár variálni is lehet őket.




1 megjegyzés:

  1. Évek óta használom. Sajnos az idei tevékenységek nagyrésze Zalánt már nemigen köti le :( De azért szemezgetek belőle. 2010-ben is ezek voltak Zalán naptárában:

    http://csupamoka2.blogspot.hu/2011/12/adventi-naptar-2010.html

    VálaszTörlés