2015. augusztus 10., hétfő

Szuperhősös teremdísz és értékelőtábla

Az elmúlt tanévben sokszor kerültünk a másodikosokkal olyan helyzetbe, hogy nem nagyon akartak előjönni a tanult dolgok, főleg év elején. Persze tanév során is előfordult, hogy rossz napjuk volt, és nem ugrott be, aminek be kellett volna. Hiába segítettem, semmi. Majd egyszer, valaki jó választ mondott. Hirtelen úgy megörültem, hogy nem azt mondtam a gyerek válaszára hogy ügyes vagy, jól van, vagy valami megszokott sablonos választ, hanem felkiáltottam, hogy szuper! A többiek is elkezdtek koncentrálni, és jöttek a szuperebbnél szuperebb válaszok. Mindenki örült, hogy azt mondtam rá, hogy szuper.
És hogy ezt most miért hoztam fel? Már akkor elhatároztam, hogy a következő tanévben mindenki szuperhős lesz. Erre épül majd a teremdekoráció, kapnak kis képet magukról, mint szuperhősök, és az értékelőkártyájuk is szuperhősös lesz. Szóval mindenki szuperhőssé válik, ha ő is úgy akarja.

A Pinterest-en neki is álltam a keresgélésnek, találtam számos lehetőséget, aztán ennél a megoldásnál maradtam. Ezeket a figurákat lehet nagyítani, úgy, hogy nem romlik a minősége, no és ingyen van.


Forrás


Hogy személyesebbé tegyem, minden gyereknek a fejét ráragasztottam egy-egy figurára.




A faliújságra kerül majd egy házsor is, illetve a felirat, hogy itt mindenki szuper. Remélem azok is leszünk! Arra is többféle megoldás volt, én a lehető legegyszerűbbet választottam.

Forrás


Aztán mivel nem tudtam a meleg miatt aludni, tegnap hajnal fél négyre el is készültem vele. Épp időben! Egy darabig ugyanis nem leszek olló, ragasztó és papír közelében. De legalább nyugodtan pihenek.






Az ajtóra is kerül majd egy üdvözlő felirat, amihez ezeket a betűket fogom használni. Ha elkészülök vele, majd azt is megmutatom.


Ha ti is hasonló témában szeretnétek valami szuper dolgot készíteni, itt nézzetek szét!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése