2013. július 14., vasárnap

Amigurumi: Horgolt figurák

A hét elején kicsit több időm volt, így elkészült egy baba és két cica, majd a hét második felében már szervezési feladatokkal voltam elfoglalva, így csak egy bagoly készült. Mutatom is, ha valaki szeretné elkészíteni őket.




Ez a baba egy angol nyelvű oldalról származik, az elkészítése nem jelenthet gondot senkinek. Bár a lábak összekapcsolását nem értettem meg a leírás alapján, hasonló megoldást találtam a Youtube-on, így már könnyedén ment a dolog nekem is. Sajnos nem jegyeztem meg az oldalt, és most hiába kerestem nem találtam rá. 

Forrás


A cicák arról az orosz nyelvű oldalról származnak, amit a korábbi bejegyzésemben ajánlottam a figyelmetekbe. A farkincát viszont nem a leírás alapján készítettem, hanem egy szintén Youtube-os bemutató alapján. Ezt meg is tudom mutatni nektek is. Azért tetszik ez a megoldás jobban, mert így tényleg farok formát kaptam. (Az angol elnevezése a mintának: Crochet an i-cord, barátság karkötő is készül ezzel a tecnikával.)

Forrás



A bagoly is az előbbi orosz oldalról való, a szárny viszont majdnem saját megoldás. Ugyanis nem tudtam elmenni a leíráson, ezért Maminti baglyának a szárnyát horgoltam, csak mivel nagyobb volt az állatkám, így még egy sort horgoltam pálcákkal illetve a szárnyak végénél csúszószemmel. (Vagy valami hasonlóval. Az elnevezések még most sem mennek.) 

Forrás


A jövő héten táboroztatok, így egy ideig nem várhatóak új posztok. De utána remélhetőleg már egy-két iskolai ötletet is hozok. No meg a képes beszámolót a hét eseményeiről.



4 megjegyzés:

  1. Ügyes-ügyes-ügyes:)))
    Jó időt kívánok nektek a táborozáshoz és teljenek úgy a napjaitok,ahogyan azt szeretnétek!Várom a képeket:))

    VálaszTörlés
  2. Juhéj! De cukik lettek! Kellemes továbbiakat kedves Icu és minden szépet! Kicsit el vagyok veszve...de látom ti nem! Minden jót!

    VálaszTörlés