2017. október 10., kedd

Betűlabirintus: c, k, á, f, h, z

Mielőtt 100 százalékosan mama üzemmódba váltanék, gondoltam gyorsan elkészítek két hétre való labirintust. Remélhetőleg elegendő lesz, míg újra lesz időm az ilyen jellegű feladatok elkészítésére. 
Több visszajelzést kaptam, így bátran állíthatom, hogy nemcsak az én tanítványaim, hanem minden gyerek élvezettel keresgéli a betűket. Hogy ne legyen egyhangú a játék, nemcsak színezzük a köröket, így jelölve az útvonalat, hanem nyomdázunk is, illetve Tesco-s matricákat is fogunk ragasztgatni.







Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki Ti is, és indulhat az útvonalkeresés.

Jó játékot, jó tanulást!



4 megjegyzés:

  1. Ismét megelőztél az elkészítéssel, így ismét a tiédet használom majd.(Csak a t betűket alakítottam át.)Köszi a munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem foglalkoztam a t betűvel, mivel nem azt kell keresni, és a gyerekek sem nézik a többi betűt, így azt sem. Bár bevallom, engem is zavar a t betű, de ha külföldi feladatlapokat látok, sok helyen látom ezt a betűtípust. :D

      Törlés
  2. Mama üzemmód? Csak nem, hogy nagyi lettél? :)
    Köszönöm a betűlabirintusokat, mentettem az elsős kincsek közé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, még nem. Az a nagyi üzemmód lesz. Most ismét örömanya voltam. :))
      Örülök, ha tetszik a labirintus, folytatás következik.

      Törlés