2015. augusztus 14., péntek

Kisbetűkben képek a hangfelismerés gyakorlásához

Akik folyamatosan olvassák a bejegyzéseimet, illetve a Facebook-on követnek, már találkozhattak ezekkel a kis képekkel. Az volt a tervem, hogy a nyáron elkészítem a hiányzó betűket, és akkor teszem be egy bejegyzésbe, hogy könnyedén rátaláljon mindenki.

Aztán erről szépen elfelejtkeztem, de mivel lassan kezdődik az újabb tanév, nem halogatom tovább a megosztását. Aztán, ha elkészülnek a hiányzó betűk, majd frissítem az oldalt. A legtöbb feladatlapnál azt a képet kell kiszínezni, amelyiknél a szó elején hallják a gyerekek a tanult hangot. Illetve az egyiknél karikázással kell megoldani a feladatot.































Az alábbi két betű nem az én munkám, de mutatom azokat is.






Remélem hasznos időtöltés lesz a gyerekek számára!

Jó tanulást, jó játékot!





8 megjegyzés:

  1. Kedves Icu! Nagyon köszönöm! A kis elsőseimnek ez most jól fog jönni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Sajnos a nyáron nem tudtam elkészíteni a hiányzó betűket, de majd egyszer... :))

      Törlés
  2. Kedves Sucika!
    A ny betűhöz nincs véletlenül meg a színező?
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tanév közben már nem volt rá idő, és nyáron más elfoglaltságom volt. :((

      Törlés
  3. Nagyon jo es hasznos. En biztosan hasznalni fogom! Halas koszonet! Mindet letoltottem...Varom a tobbit is:)koszonom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Sajnos elszaladt a nyár, de a második félévben talán elkészítem, ha túl leszek mindenen. :))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Szívesen. Azóta elkészült a többi is, így teljes az ábécé, bár a dz, dzs, x, y, stb azokból is kimaradt. :))

      Törlés